قطعات یدکی HIC

بسته‌بندی قطعات یدکی HIC Part

لوازم یدکی HIC Parts

چرا باید بهترین بسته بندی را در خرید لوازم یدکی انتخاب کنیم؟

اگر لوازم یدکی خریداری می کنید، باید بهترین انتخاب را داشته باشید تا از یکپارچگی محصول اطمینان حاصل کنید، که بدون خوردگی، برگشت پذیری و خرابی  باشد یک شرکت بسته بندی خوب این را تضمین می کند.

بازرگانی امین تجهیزات بسته بندی مناسب و استانداردی را تهیه می کند تا محصولات بتوانند تغییرات دما، ارتعاشات، تنش های بارگیری و تخلیه را تحمل کرده و با خیال راحت به دست مصرف کننده برسند.

چه حمل و نقل داخلی محصول و چه بین المللی، نیاز فزاینده و فوری به بسته بندی خصوصا چاپ جعبه دارد. بهترین بسته بندی برای هر محصول می تواند تضمین کننده سلامت آن محصول باشد. بسته بندی جعبه مقوایی برای لوازم یدکی و قطعات خودرو می تواند راه حلی برای بسته بندی لوازم یدکی مقرون به صرفه باشد که تضمین می کند قطعات کاملاً دست نخورده و بدون آسیب به مقصد نهایی می رسند.

بسته بندی مستحکم و مقوایی HIC Parts چه زمانی انجام می‌شود؟

بسته بندی‌های مستحکم برند اچ آی سی برای تمامی عامل ها با بالاترین کیفیت انجام می‌گیرد. قطعاتی که برای مونتاژ خودرو استفاده می شوند، اغلب مسافت زیادی را طی می کنند تا به مقصد نهایی برسند. این مسافت شاید هزاران کیلومتر باشد. استفاده از بسته بندی مرغوب می تواند کمک شایانی به نگهداری این قطعات در بهترین حالت ممکن کند. هر چه این قطعات بسته بندی مستحکم تری داشته باشند، استفاده و ماندگاری آنها بیشتر است. صدها قطعه برای ساخت خودرو وجود دارد، از موتورها و قسمت های داخلی یک وسیله نقلیه گرفته تا فضای داخلی و وسایل تزئینی گرفته تا اسپویلرها، توری ها و سایر قطعاتی که بیرون خودرو را تزئین می کنند. استفاده راحت از این قطعات ممکن نیست مگر با بسته بندی مستحکم.

بسته بندی قطعات با کمترین فضای خالی و وزن مناسب 

بهترین راه‌حل‌های بسته‌بندی برای لوازم یدکی، آن‌هایی هستند که استفاده از فضای بسته‌بندی را به حداکثر می‌رسانند تا همه محصولات به راحتی بسته‌بندی و روی هم چیده شوند و در عین حال ضایعات بسته‌بندی را کاهش دهند. این باعث می شود بسته بندی هایی با وزن سبک تر و حمل و نقل آسان تر و ارزان تر باشد.

برترین بازار جهانی صنعت صادرات قطعات خودرو کدام کشور است؟

ایالات متحده مسلماً برترین بازار جهانی صنعت خودرو است. تنها در سال گذشته، ایالات متحده حدود 63.2 میلیارد دلار خودروهای سبک، متوسط ​​و سنگین صادر کرد و 85.6 میلیارد دلار دیگر نیز صادرات قطعات خودرو داشت. صنعت تامین کننده قطعات خودرو نیز نیروی عظیمی است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بیش از 4 میلیون شغل را پشتیبانی می کند.

مزایای بسته بندی لوازم یدکی

  • بسته بندی مانع خراب شدن و شکستگی لوازم یدکی می شود. در نتیجه از ایجاد خسارت جلوگیری می کند.
  • بسته بندی ارزش درک شده از محصول در نظر مشتری را بالا می برد.
  • بسته بندی لوازم یدکی در بازاریابی و افزایش فروش محصول موثر است.
  • بسته بندی اطلاعات لازم برای خرید محصول را در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • بسته بندی لوازم یدکی حمل و نقل آن ها راحت تر می کند.
  • بسته بندی لوازم یدکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. زیرا علاوه بر اینکه مانع ورود خسارت می شود، بازگشت سرمایه را در اثر بالا رفتن فروش تضمین می کند.

انواع مواد مورد استفاده در بسته بندی لوازم یدکی کدام است؟

  • کارتن
  • فوم
  • خمیر قالب گیری شده
  • پلاستیک
  • چوب

نکات مهم بسته بندی قطعات خودرو

از جمله مهمترین نکاتی که در بسته بندی بسیاری از قطعات کاربرد دارد، موارد زیر را می توان نام برد.

از محفظه مناسب استفاده کنید

بهتر است با توجه به جنس، وزن، ابعاد و اندازه قطعه مورد نظر، بهترین محفظه را برای بسته بندی انتخاب کنیم. که در این میان استفاده از کارتن بسیار متداول است.

از ضربه گیر یا پلاستیک حباب دار استفاده کنید

بعضی از قطعات خودرو یا متعلقات لوازم یدکی آن بسیار حساس هستند و با کوچک ترین ضربه دچار آسیب می شوند. پس خیلی مهم است که مکانی امن برای آنها ایجاد کنیم تا هنگام حمل بار دچار مشکل نشوند. در نتیجه حتی بهتر است این قطعات ظریف را جدا از قطعه اصلی بسته بندی کنید.

قطعات را قبل از بسته بندی تمیز کنید

ممکن است روی سطح بعضی قطعات داخل انبارها گرد و غبار نشسته باشد یا به هر دلیل دیگری تمیز نباشند. بنابراین بهتر است که اول محصول را کاملا تمیز کرده و بعد بسته بندی کنید.

از فوم و یونولیت استفاده کنید

هرچند که لوازم یدکی خودرو بسیار محکم هستند، اما لازم است که هنگام بسته بندی مراقبت های لازم را برای حفظ آن ها انجام دهید. این کار را می توانید با استفاده از فوم و یونولیت به خوبی انجام دهید.

از استحکام بسته بندی مطمئن شوید

اگر از کارتن یا هر وسیله دیگری برای بسته بندی استفاده می کنید، در نهایت باید از محکم بودن آن مطمئن شوید تا میزان آسیب پذیری به حداقل برسد. برای این کار می توانید از چسب نواری استفاده کنید. در بعضی موارد خود محفظه دارای زیپ است.

 

 

 

” بازرگانی امین همراه مطمئن خودروی شما “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *