خودرو

بومی سازی خدمات پس از فروش توسط ایساکو

خدمات پس از فروش ایساکو

بومی سازی خدمات پس از فروش توسط ایساکو”ایساکو” بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش خودرو، تصمیم در بومی سازی مدل های خدمات پس از فروش در شرایط تحریم گرفت.

مدیر عامل ایساکو در گفتگو با “دنیای خودرو” مطرح کرد: تا پیش از تحریم‌هایی که طی دو دوره بر ما تحمیل شد، هنوز خود را پیدا نکرده بودیم.

بابک سلاجقه در این خصوص به “دنیای‌خودرو” گفت: «پذیرفتن مسئولیت خدمات پس از فروش یعنی مسئولیت‌پذیری برای خدمت‌رسانی تحت هر شرایطی؛ چه شرایط تحریم و چه شرایط کرونا که هرکدام محدودیت‌های خاص خود را به ما تحمیل کرده‌اند و دست ما برای اجرای بسیاری از برنامه‌ها به‌دلیل مشکلات ناشی از مسایل اقتصادی بسته بوده است.»

“ایساکو” توانسته است خود را از رده دو ستاره به تنهاد شرکت سه ستاره برساند.

به گفته مدیر عامل “ایساکو”، شرکت تمام سعی خود را کرده تا نیاز های مشتریان را شناسایی و از دیدگاه مشتریان به شرکت نگاه کند. او همچنین افزود که توقع مشتریان ما بیشتر احترام، خوش رفتاری و خوش رویی کارکنان هنگام پذیرش خودرو است.

این امری سادس که شرکت “ایساکو” با تلاش در رعایت آن و آموزش به کل کارکنانشان سعی در رعایت کردن آن داشته است.

به طور مثال؛ تولید 42 ویدیو آموزشی با کمک واحد مهندسی و دیگر واحد های شرکت و ارسال آن به کارکنان در سطح شبکه خدمات پس از فروش بوده است.

وی افزود: ما با این شیوه کوشیده‌ایم به مشتری بگوییم؛ گرچه بی‌عیب و نقص نیستیم، اما با تمام داشته‌ها و توان خود در کنار او هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *