خودرو

عرضه جدید خودرو در بورس (بهمن 1401)

عرضه جدید خودرو در بورس (بهمن 1401)

اگرچه این روزها اختلافات بر سر عرضه خودرو در بورس کالا بالا گرفته است اما خودروسازان تلاش می‌کنند با افزایش تعداد عرضه همچنان در این بازار باقی بمانند. بر همین اساس سه خودروی هایما، لاماری ایما و T۵ اتوماتیک در صف عرضه قرار گرفته‌اند.

 

بازگشت هایما به بورس

بر این اساس ایران‌خودرو  ۲۰۰۰ دستگاه هایما S۷ را روز سه شنبه ۴ بهمن با قیمت پایه ۷۴۳میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد کرد. تاریخ تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش در این عرضه نیز ۵۰ درصد است. این خودروها در رنگ سفید عرضه می‌شوند اما به درخواست خریدار امکان تغییر رنگ به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد.

بازگشت هایما به بورس

 

شرایط عرضه لاماری ایما

در همین حال شرکت آرین پارس موتور نیز ۱۵۰ دستگاه لاماری ایما خاکستری، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما سفید را روز سه شنبه ۴ بهمن در بورس کالا عرضه می‌کند. قیمت پایه این خودروها ۹۸۱ میلیون تومان تعیین شده و تاریخ تحویل آن ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. در همین حال پیش پرداخت لازم برای شرکت در این عرضه ۵۰ درصد خواهد بود.

عرضه خودروی T۵ اتوماتیک

در همین حال شرکت فرداموتور هم ۲۰۰ دستگاه خودروی T۵ اتوماتیک سفید و ۳۰۰ دستگاه خودروی T۵ اتوماتیک مشکی را با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴میلیون تومان در سه شنبه ۴ بهمن به بورس کالا خواهد آورد. تاریخ تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود و پیش پرداخت آن ۵۰ درصد تعیین شده است.

خودروی T۵ اتوماتیک

2 دیدگاه در “عرضه جدید خودرو در بورس (بهمن 1401)

  1. محمدعلی گفت:

    برای دهه فجر عرضه گذاشتن امیدوارم بتونم بخرم

    1. HicParts گفت:

      انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *